tisdag 26 april 2011

Gallspya är underskattat

Något som många borde göra!
Mina 2 minoritetsvänner och jag har för mycket att säga till välden. Den är cynisk, som vi, den är elak, som vi vill vara, den är galen, som vi, den är lobotomerad, som vi anser att de flesta andra är.
Så vad gör man då? Jo. Man startar denna blog. För någonstans måste detta kanaliseras innan vi sprängs.

Om du skulle ta illa vid dig? Synd för dig. Gå inte in på vår blog igen.
Jag har alltid undrat vad som rör sig i idioters huvud som börjar skrika hysteriskt och anmäla alla program de ser på TV till granskningsnämnder och alla ombudsmän som regeringen tillsätter i samma takt som *issie spottar ur sig felstavningar och särskrivningar.
(Jag är inte världsmästare i att stava, men att vara bättre än *aow eller *issie är inte någon bedrift. Då är det bara ett bevis på att man lyssnade på läraren längre än det tar att dra björnklistret över läpparna i tron att det är ett nytt läppglans.)
Åter till ämnet. Jag har alltså inte förstått dessa idioter. Det KAN ju bara bestå av kvinnor med Gudrun Schymankomplex och män som dreglar när Marcus Birro öppnar munnen.

Egentligen har jag inget emot Marcus. Han har ofta rätt i det han säger. Men efter ett tag vill jag kräkas av hans präktighet och vilja att vara folklig. När han nu dessutom börjat snacka sport så har jag det lite svårt. Han är säkert en hejare på att tycka även i detta ämne, men det ÄR svårt att ta honom på allvar i detta ämne, och då har jag bara tagit upp hans frisyr som orsak.

Jag tänkte lägga ner för i natt. Men var så säker... Jag är INTE klar med er!
Vi är färre än du. Kränk det om du kan!

D. Svider är namnet... Så du vet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar