torsdag 28 april 2011

Poke me! Poke me hard!

Puffa
Ett högst interaktivt verktyg på en känd community-sida för att påkalla någons uppmärksamhet som en direkt bieffekt av ensamhet, uttråkning eller bekräftelsebehov

Se även "Puffa på"
Do it, you fucker! I double-dare you

Sorgliga människor utan någon som helst tillstymmelse till socialt liv har i alla tider varit synonymt med personer av icke fördelaktigt utseende som spenderar merparten av sin fritid framför en datorskärm spelandes World Of Warcraft eller runka till gratis eller piratkopierad porr.

Snart som en funktionsknapp nära din profil!
Nutidens sorgliga människa är i mitt tycke de individer som sitter på Facebook när dom är hemma, när de är på jobbet eller till och med när de åker buss och har en internetuppkopplad mobil.
Men även Facebook har en ände. Möjligheterna sträcker sig inte längre än

1. 'uppdatera statusrad'
2. 'kolla andras statusrader och foton samt kommentera dom'
3. 'skriva irriterande logginlägg för att irritera vänner' och
4. 'spela dåligt utvecklade flashbaserade spel'
Så det finns bara en sak kvar att göra. Puffa!

Att puffa någon är inget man gör för att uttrycka någon egentlig känsla. Att puffa någon är något man gör av tristess kombinerat med bekräftelsebehov!
Att puffa någon säger inte "Haha... Nu puffade jag dig" det säger "Haha... Nu puffade jag dig för jag har inget att göra och ingen visar just nu att dom tycker om mig så jag vill att du säger något fint om mitt hår eller mina kläder innan jag börjar gråta för jag är så ensa-ha-ha-ha-haaaaaaam.... BUUUUUHUUUUUUU!!!!!!"

Eller så är man bara dum i huvudet vilket känns troligare eftersom människor i regel är enkelspåriga djur utan någon som helst vilja att skilja sig från mängden.

På ett inte helt orelaterat samtalsämne kan du nu hitta mig och mina andra personligheter på FACEBOOK!
Adda mig som din vän för vi är ensam! You can be my friendemy...
Den här valpen är söt...
Så håll käften!




/Sourpuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar