tisdag 26 april 2011

Jag kom, jag såg och jag trodde inte mina ögon

Det kanske anses osmakligt att sparka på nån som redan ligger ner, men den här människan kommer knappast att ställa sig upp igen av flera anledningar. Främst är väl för att det skulle sätta hans synfält i jämnhöjd med badrumsspegeln och med hans anlete kan jag faktiskt uppmuntra om han blir aningen krok-ryggad i närheten av reflektioner.

Vad kan sägas om denna bloggare som inte redan har sagts om Predator i skönhetstävlingar?
Bett som en skettlandsponny bara för att nämna det mest uppenbara. Med det mödosamma kontot han ändå besitter tycker man att karlsloken borde ha råd med en tandställning.

 Dessvärre råkade jag snubbla över denna horribla bild och nu måste vi ju tillsammans anamma och analysera detta underkännande i grundläggande genetik!

1. The obvious approach: Klappa igen foderluckan! Du påminde mig just att vattentäta altanen. Din tandrad är beplåstrad av ett gäng 2 tum 4 planterade utan vare sig rim eller reson!

2. En hårig bringa är de flesta män förunnat men hade du haft hår över HELA bröstkorgen så hade jag kanske inte lagt märke till att dina bröstvårtor har en egen regnskog.
Have some sense and go the way of the wax!

3. Nästa gång du får idén att fota din halvnakna kropp, lägg inte upp det på internet. Vi har tillräckligt med snusk som det är. Låt oss hålla oss till något renligt som BDSM istället.

//Sourpuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar