tisdag 26 april 2011

Räkna med magplask

Ibland överträffar det tragiska sig själv.

Jag vet inte riktigt var jag ska börja, men när man läser på aftonbladets försök till nöjesblask-bajsande, Klick att Cherie Johnson vill vika ut sig i Playboy så vet jag inte om jag ska skratta, gråta eller bara skaka på huvudet åt människans bekräftelsebehov.

Först så gör man något så jävla dumt att man tackar ja till en av genom tidernas sämsta sit-com "Räkna Med Bråk". Sen så gör man ett försök att återuppliva en karriär med konstgjort andning av sällan skådat slag. Vi tar nakenfoton i hopp om att Playboy ska säga tack tack... I helvete de gör om de vill ha läsare! För hennes motspelande karaktär i serien, Steve Urkel, är betydligt snyggare än vad hon är... Det säger det mesta... Här har ni en skön bild på honom föresten.. Bild på henne får ni inte av mig, det ska jag bespara er.

/D. Svider

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar